Červenec 2015

Rozmysli se včas, děvče moje

31. července 2015 v 11:07 | Broskvička |  Volné vyprávění
Celý včerejší den jsem čekala, zda se dcera neozve, že ji bolí zub natolik, že mám pro ni přijet a odvézt ji k zubaři. Nevolala. Říkala jsem si, jestli jí to přešlo, nebo nechce za každou cenu odejít z práce, aby měla peníze, protože dneska jí to končí a nechtěla přijít o žádnou korunu.

I o tom je život

30. července 2015 v 10:42 | Broskvička |  Deník
Včera ráno dcera vstávala s nepříjemným kukučem. Přišla na snídani a začala skuhrat, že jí bolí zuby. Dala jsem jí prášek a odjela s mužem do práce.

Moje brigádnice a já

29. července 2015 v 11:35 | Broskvička |  Deník
Jelikož musel být včera muž v práci déle, přivítala jsem svou brigádnici až skoro v půl páté. Je zvláštní, jak na ní působí práce. Vlastně úplně stejně jako na strýce Pepina z Postřižin. Únava z pracovního dne jí způsobuje jistou zamlklost.

Jak to šlo

28. července 2015 v 9:34 | Broskvička |  Deník
Včera odpoledne, když se blížila čtvrtá hodina, začala jsem netrpělivě vyhlížet auto, ve kterém se měl vracet Včera odpoledne, když se blížila čtvrtá hodina, začala jsem netrpělivě vyhlížet auto, ve kterém se měl vracet muž s dcerou.
Přesně ve čtyři zachrastily v zámku klíče.

Prošla jsem se

27. července 2015 v 12:14 | Broskvička |  Deník
Tak jsem vstávala v půl šesté, abych připravila dceři svačinu na brigádu. Včera se tvářila jakože nejsem normální, když jsem jí vyjmenovala, co dostane sebou k jídlu, ale nakonec uznala, že by asi fakt měla hlad, než se vrátí a omáčka s knedlíkem je na celý den málo.

Trochu jiná sobota

25. července 2015 v 20:39 | Broskvička |  Deník
Dnešní ráno začalo jako obvykle. Až do chvíle, kdy si muž sedl na gauč a zeptal se mě, co plánuju k dnešnímu obědu.

Po neděli uvidím...

24. července 2015 v 21:17 | Broskvička |  Deník
Je pátek, manželovi pomalu končí dovolená a v pondělí bere sebou dceru, která tam má zajištěnou brigádu.

Odpočíváme...

23. července 2015 v 20:08 | Broskvička |  Deník
Odpočívací den. Jo, dá se tomu tak říkat. Vlastně ani nevím, jestli muž nemá za lubem někam vyrazit alespoň jeden den o víkendu, tak mám pocit, že odpočinek musím nahnat dnes a zítra.

Nejsme doma

22. července 2015 v 21:17 | Broskvička |  Deník
Na dnešní den jsme si už minlý týden naplánovali, že zase ráno vstaneme dřív a vyrazíme na chalupu. Minulý týden to byl moc hezký den, počasí bylo akorát, takže jsme nějak nepočítali, že bude horko jako v pekle ( myslím, že hůř už ani tam není).

Výletníci

21. července 2015 v 18:50 | Broskvička |  Deník
Bylo 7.50 když mi začalo hrát rádio. Muž se vzbudil a ptal se mě kolik je hodin. Odpověděla jsem a on mi řekl, že je blbost vstávat tak brzo, když do cíle našeho výletu dorazíme za hodinu jízdy.